2020.12.12 ł Készítette Juhász Zoltán
1 lépés.
Míg az átlag webfejlesztő cégek csupán technikai oldalról közelítik meg egy weboldal elkészítését, mi kiemelten fontosnak tartjuk, hogy először tűzzünk ki közös célokat, hozzunk létre rá egy nyerő stratégiát és csak ezután építsük meg a weboldalt, ami a célunkat szolgálja. Ennek a találkozónak az a célja, hogy megismerjünk titeket a legapróbb részletekig, hogy eggyé váljunk egy kis időre a cégetekkel, hogy átérezzük az életérzést amit képviseltek. Pontosan feltérképezzük mi fontos számotokra és a vevő számára, hogy miben rejlik az igazi egyediségetek, hogy hogyan teremtetek legendás vásárlói élményt és mi a víziótok mind a tanácsadás és magazin számára.Ezután egy közös brainstomingban összeállítjuk, mely oldalaknak milyen részegységekből kell állnia, milyen üzeneteket kell tartalmaznia ahhoz, hogy elérhessük a közösen kitűzött végeredményt.
2 lépés.
A szöveg kelti fel az érdeklődést irántad, ragadja meg a vevőd figyelmét, informálja és végül eléri, hogy időpontot foglaljanak és befáradjanak hozzátok. A jó marketing szöveg nem csak több vásárlót hoz, hanem eléri azt is, hogy emlékezzenek rád. A stratégiai meetingen begyűjtött információkból profi szövegíró készíti el az oldal szövegezését majd addig csiszoljuk, amíg pont úgy hangzik, mintha Ti mondtátok volna.
3 lépés.
Nem dolgozunk sablonokból, minden munkánk teljesen egyedi megjelenést kap, amely akkor van kész, amikor 100%-ban tükrözi a márkátok által képviselt életérzést. Minden projecten egyszerre két – egy női és egy férfi – grafikus dolgozik, hogy minél inkább megtalálják a számotokra tökéletes megjelenést. A folyamat elején gyűjtést készítünk olyan oldalakról, melyek mintaként szolgálhatnak a Ti weboldalatokhoz. Ezeket közösen átnézzük, hogy érzésben megszülessen bennünk, mire vágytok. Ezután készítünk egy Brand Identity moodboard-ot (színvilág, font, grafika), amit addig csiszolunk, még teljes mértékben elnyeri a tetszéseteket, majd belekezdünk a teljes webdesign megalkotásába.
4 lépés.
Miután elkészültünk a teljes szövegezéssel és design látványtervvel, nincs más hátra mint felépíteni mindezt a weben. A webfejlesztés a látványterv pixel pontos implementálásával kezdődik, amit a tartalom – szöveg, kép, videó feltöltés – követ, mindezt szigorú SEO szemléletű tagolással. Ezután elkészítjük a weboldal mobilbarát verzióját, hogy telefonon is tökéltesetes legyen az élmény. A végén pedig elvégezzük a szükséges technikai feladatokat, ügymint a Google Analytics és Facebook követőkód integrálása, HTML + css tömörítés, gzip, cache beállítások és a képek méretének csökkentése.
Fejlesztés első lépcső
Miután elkészültünk a teljes szövegezéssel és design látványtervvel, nincs más hátra mint felépíteni mindezt a weben. A webfejlesztés a látványterv pixel pontos implementálásával kezdődik, amit a tartalom – szöveg, kép, videó feltöltés – követ, mindezt szigorú SEO szemléletű tagolással. Ezután elkészítjük a weboldal mobilbarát verzióját, hogy telefonon is tökéltesetes legyen az élmény. A végén pedig elvégezzük a szükséges technikai feladatokat, ügymint a Google Analytics és Facebook követőkód integrálása, HTML + css tömörítés, gzip, cache beállítások és a képek méretének csökkentése.
Fejleszté smásodik lépcső
A már általatok is ismert, csúcsra tesztelt módszertanunk alapján felépítünk egy olyan sales oldalt a magazinnak, ami látogatókból vásárlót csinál. A startégiai meetingen kitalált koncepció alapján elkészítjük a pozícionálását és a teljes webszövegét. Ezt követi majd a design és fejlesztés.
Fejlesztés harmadik lépcső
Az előfizetéses rendszerek nehézsége az átlátható, felhasználóbarát és üzembiztos előfizető-nyilvántartás. Olyan nyilvántartás kezelőt építünk mellyel gyönyörűen követhető adott vásárlónál mik az előfieztés részletei, amelyekhez automatizációk is rendelhetőek (pl. újravaásárlás ösztönzés lejárat előtt). Emellet a rendelések woocommerce alapon, OTP simple payyel üzemelnek majd és minden felhasználónak lesz egy belépési felülete ahol a számláit, az előfietése adatait és az esetleges digitális anyagokat érheti majd el. A vásárlás során upsell/downsell ajánlatokat is adunk majd, így maximalizálva a kosárértéket.
Lezárás
Ahogy beszéltük, klassz lenne mind az ügyfeleken mind az árakon emelni egy prémiumabb pozícionálással. Ehhez a projecthez és egy teljes új arculatot, szövegezést és designt álmodtam meg, profi fotózással, hogy mindent a legapróbb eészleteking kimaxoljunk. Ha benne vagy, én már itt is kiemelném a 3D-s kütyüt és felhasználnám a pozícionáláshoz 🙂
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quorum altera prosunt, nocent altera. Istic sum, inquit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quorum altera prosunt, nocent altera. Istic sum, inquit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.
user per month
user per month
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
This site was built with GrooveFunnels.